آموزش ساخت ID یاهو

کد ابزار لودینگ

ایران دانلود
فرهنگسرای اطلاعات


برای ايجاد يک ID جديد بايد ابتدا وارد سايت Http://mail.yahoo.com شويد. صفحه اصلی اين سايت بصورت زير است:

 

شما بايد روی گزينه Sign up که در شکل بالا میبینید کليک کنيد. صفحه بعد يک فرم نسبتا طولانی است که تکميک کامل آن توصيه ميشود. اين فرمها بصورت زير خواهند بود:

 

 

اين اولين قسمت فرم است که بايد تکميل شود. اين فرم شامل:

 

First name: که نام خود را بايد در آن وارد کنيد.

Last Name: که نام خانوادگی خود را بايد در آن وارد کنيد.

 

Preferred content: اين گزينه را تغييری ندهيد. (Yahoo! U.S)

 

 

Genrer: جنسيتتان را در اين قسمت مشخص کنيد. (Male برای آقايان و Female برای خانمان)

 

Yahoo! ID: نام کاربری را که برای خود در نظر گرفته ايد را در اينجا وارد کنيد. (در اين نام فقط بايد از حروف a الی z و از اعداد بين 0 تا 9 و فقط يک . استفاده شود. بعنوان مثال شما نميتوانيد در اين نام از کاراکترهايی مانند: , * & ^ % $ # @ ! و از اين قبيل استفاده کنيد.)

assword : در اين قسمت رمز عبوری را که در نظر گرفته ايد وارد کنيد. (اين عبارت حتما بايد بيش از 6 کاراکتر باشد.)

Re-type password: در اين قسمت رمز عبوری را که در نظر گرفته ايد دوباره وارد کنيد. (چنانچه عبارتی که در اين قسمت وارد ميکنيد با عبارت بالايی تفاوت داشته باشد، فرم تاييد نخواهد شد.)

ممکن است شما رمز عبور خود را به هر علتی فراموش کنيد. به همين منظور شما بايد يک سوال و يک جواب برای خود در نظر بگيريد تا در مواقع فراموش کردن رمز عبور، بتوانيد از آن برای بازگردانی رمز عبور استفاده کنيد. اين قسمت شامل 5 گزينه است:

Security question: در اين قسمت از ليست موجود يک سوال را برای خود در نظر بگيريد. مثلا نام حيوان خانگيتان چيست. يا اينکه نام اولين خودرويی که صاحب شده ايد چيست و يا غيره.

Your Answer: جواب سوال بالا را در اين قسمت بنويسيد. مثلا در جواب اينکه نام حيوان خانگيتان چيست ميتوانيد بنويسيد Nadarim و يا هر چيزي که آنرا فراموش نميکنيد. اين جواب بايد بيشتر از چهار کاراکتر باشد.

Birthday: تاريخ تولد.

Zip/Postal code: کد پستی. ميتوانيد عدد 91727 را وارد کنيد.

Alternate Email: پر کردن اين قسمت لزومی ندارد.

اينها مربوط به اطلاعات شخصی شماست که در پرونده شما ثبت خواهد شد. در صورت تمايل ميتوانيد آنها را پر کنيد. اين 3 گزينه مربوط به تخصص و حرفه شماست.

اگر به عکس زير خوب دقت کنيد متوجه ميشويد که کلمه اي در آن نهفته است. در عکس بالا کلمه نهفته عبارتست از zvnmw . همين کلمه را در فیلد باید بنويسيد.

اين يک قرارداد بين شما و !Yahoo است. در اين قرارداد شما قبول خواهيد کرد که از انجام اعمال مجرمانه و غير اخلاقی در استفاده از اين ID پرهيز خواهيد کرد. پس از تکميل نمودن فرم، روی دکمه I Agree کليک کنيد تا مشخصات شما ثبت شود.

ظاهر شدن اين عبارت به منزله تاييد مشخصات شما و ايجاد ID جديد ميباشد. شما ميتوانيد با استفاده از نام ID خود و رمز عبوری که در فرم ثبت نام از آن استفاده کرده ايد، در گروه ما عضو شوید.


اخطار! استفاده از مطالب وبلاگ با درج لینک منبع مجاز میباشد

اشتراک گذاری

Facebook Twitter More...

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


توسط glassy



صفحات سایت
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : ایران دانلود